top of page

השוואה בין אינסטקס מיני 40 לאינסטקס מיני 11 - מה כדאי לקנות?

עודכן: 8 במאי 2023



השוואה של מיני 40 למיני 11

החודש הכריזה Fujifilm על מצלמה לפיתוח מיידי חדשה, Instax Mini 40, יחד עם סרט אינסטקס חדש לכל מצלמות המיני.

זו המצלמה השלישית לפיתוח מידי שפוג'יפילם שחררה בתוך קצת יותר משנה.

אינסטקס Mini 11 שוחררה במרץ 2020, ואחריה Instax SQ1 בנובמבר.

בעוד שמצלמת אינסטקס- SQ1 מציעה גודל הדפסה גדול יותר (בין ההבדלים הנוספים), השוואה בין Instax Mini 40 לעומת Mini 11 מגלה ששני הדגמים קשורים זה לזה.

כשהאינסטקס מיני 11 יצאה לשוק, השווינו אותה גם לדגם המיני הקודם, האינסטקס מיני 9. זיהינו כמה שיפורים שנעשו על ידי פוג'יפילם והפכו את המיני 11 למצלמה הטובה יותר מבין השתיים.

לעומת זאת, המיני 40 אינה שדרוג מהמיני 11. השוואת המפרט הטכני של כל מצלמה, מעידה על כך, שלשתי המצלמות יש את אותה מכניקה פנימית. עם זאת, המיני 40 בעלת עיצוב חדש שבוודאי ילהיב את מעריצי מצלמות הפיתוח המיידי הווינטג'יות של פוג'יפילם.


מצלמת אינסטקס מיני 11 לבנה עם תמונה על רקע פנקייק
INSTAX MINI 11 WHITE

לאינסטקס מיני 11, מבנה פלסטי קל משקל המגיע במגוון צבעי פסטל בהירים. למצלמה עיצוב ארגונומי שמקל על האחיזה, ולוגו Instax מוטבע בדלת הסרט. המצלמה מגיעה עם רצועת יד צבעונית וכיסויים דמויי תכשיט לכפתור הצמצם.

לעומת זאת, המיני 40 נראית ומרגישה כמו מצלמת פוג'יפילם רטרו. למצלמה החדשה שוליים עבים יותר, ניתן להשיג אותה רק בצבע שחור, והיא כוללת מעטפת דמוי עור בהשראת הדגמים הקלאסיים של פוג'יפילם.

למצלמה מסגרות כסף בצדדים ובחזית, והלוגו מובלט מעל העדשה. לא כלולים רצועה או כיסוי כפתור תריס, והיא מעט קטנה וכבדה יותר מהמיני 11.

שתי המצלמות קלות להפעלה להפליא, עם מחסניות סרט מוכנסות דרך גב המצלמה.

בשני הדגמים המצלמה מופעלת על ידי לחיצה על הכפתור לצד העדשה וכיבוי על ידי דחיפת העדשה חזרה למצלמה.


MINI 40 ZOOM VS MINI 11 ZOOM

שני הדגמים מציעים גם מצב סלפי, שבו יש להשתמש אם אתה מצלם נושא שנמצא במרחק של 30 - 50 ס"מ.

כדי להפעיל את מצב הסלפי, פשוט משוך את החלק הקדמי של העדשה עד שתראה את התווית Selfie On. יש מראה קטנה בחזית של שתי המצלמות שיכולה לעזור לך למסגר את הצילום שלך.



השוואת המפרט של Instax Mini 40 לעומת Mini 11 מראה ששתיהן, מבחינה טכנית, פחות או יותר זהות. המצלמות חולקות את אותה עדשה, עינית, תריס ופלאש. שתיהן משתמשות באותו סרט, ומפתחות תמונות תוך כ 90 שניות. הן משתמשות באותן סוללות ויש להן חיי סוללה זהים.

המשמעות היא שניתן לצפות לביצועים דומים מהמיני 40. זה לא חדשות רעות - המיני 11 היא מצלמת אינסטקס נהדרת. קלה לשימוש, ומפיקה תמונות נעימות ויזואלית שנכנסות לארנק שלך. הפלאש המותאם אוטומטית זו תכונה מגניבה במיוחד; זה מקל על הצילום בהגדרות עם תאורה או מגוון בהירות .

האינסטקס מיני 40 מציעה את אותן יכולות במראה וינטג' אלטרנטיבי. אם אתה מחליט בין שתי המצלמות, עליך לבסס את החלטתך על המראה והתחושה של כל דגם, מכיוון שזה ההבדל העיקרי. אם כבר יש ברשותך מיני 11 ואתה מחפש משהו חדש, שקול את מצלמת Instax SQ1 .


 שתי תמונות אינסטקס מיני וסרט אינסטקס מיני
CONTACT SHEETסרט אינסטקס מיני

מאמרים נוספים בבלוג שלנו:


תודה שקראתם את המאמר בבלוג שלנו, אנו באמת מקווים שעזרנו לכם, אם עדיין יש לכם שאלות, אנא אל תהססו ליצור קשר עם צוות המומחים שלנו.

יש לנו פורום באתר ואנחנו יכולים ליצור קשר באמצעות הדוא"ל שלנו, אנחנו גם זמינים בטלפון!

ליצירת קשר טלפוני 03-9250680 .


לשיתוף תמונות בגלריה




251 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
הרשם כדי לקבל עדכונים

!תודה שנרשמת

bottom of page