top of page

המדריך לרכישת מצלמת Fujifilm Instax

עודכן: 5 בדצמ׳ 2023


מצלמות אינסטקס של Fujifilm קיימות מאז שהאינסטקס מיני 10 יצאה בשנת 1998 ומאז הן צוברות פופולריות.

היום, אנשים רבים רוצים לחזור ולהדפיס את התמונות, ישנם דגמים רבים ולכן הבחירה במצלמת האינסטקס הטובה ביותר עבורם, קצת מורכבת.

פרט חשוב במיוחד הוא הפילם, סרט אינסטקס כולל 10 או 20 צילומים באריזה, וברגע שכל התמונות הודפסו, פשוט טוענים מחסנית סרט חדשה ומתחילים לצלם.


אז בואו נדבר על זה....


מדוע קונים מצלמת אינסטקס?

אחד היתרונות הגדולים של מצלמות Instax הוא הוספת מצבי צילום שיעזרו לוודא שאף תמונה לא תתבזבז בגלל תאורה לקויה. ברוב מצלמות האינסטקס, יש בקרת חשיפה אוטומטית ומהירות תריס אוטומטית בתוספת מצב סלפי עם מראת סלפי מובנית.

הסרט המתפתח מיידית, מייצר תמונה איכותית שקשה לשחזר בסמארטפון או במצלמה חד פעמית. סרט המיני הוא בגודל כרטיס אשראי כך שהוא יכול להשתלב בארנק והגבול סביב הקצה מהווה מסגרת מוכנה. יש גם משהו מאוד סלחני בתמונת Instax כך שגם אם התמונה לא עם החיוךשרציתם, עדיין יש לכם זיכרון שתוכלו לשמור.

היכולת לראות גם את התמונה שלכם רגע אחרי שצילמתם אותה במקום לחכות ימים עד שהסרט יתפתח היא בהחלט בונוס. תמונות סמארטפון הן כמובן מהירות יותר אך לא מוחשיות וישנן גם מצלמות אינסטקס שמדפיסות ישירות מהסלולארי כמו אינסטקס מיני לינק.


אלה הדגמים הפופולאריים של מצלמות האינסטקס:

מצלמות Fujifilm Instax נקראות על פי גודל הסרט שבהן , ישנן שלושה סוגי מצלמות פיתוח מיידי:

Instax mini

Instax Square

Instax Wide

סרט מיני:

זהו הסרט הקלאסי של Instax בגודל של כרטיס אשראי. גודל הסרט 54x86 מ"מ וגודל התמונה 46x62 מ"מ. הם כיפיים, התמונות חמודות ונראות נהדר תלויות על חוט עם לדים בחדר (fuji mini instax film).

סרט צילום למצלמות fuji instax mini 9

סרט מרובע:

גודל הסרט 72x86 מ"מ וגודל התמונה 62x62 מ"מ.

תמונה קבוצתית בתמונת אינסטקס סרט צילום פילם
INSTAX SQUARE FILM

סרט רחב:

אפשר להכניס את כולם לתמונה גודל הסרט 108x86 מ"מ וגודל התמונה 99x62 מ"מ.

תמונה משפחתית על INSTAX WIDE-instax film fujifilm
INSTAX WIDE FILM

בוודאי אתם שואלים איזה מצלמת אינסטקס כדאי לכם לקנות?


מחפשים את המתנה המושלמת? ה- Instax Mini 9 זמינה ב -5 צבעים בהירים והיא סופר שובבה. עם תכונות כגון בקרת חשיפה וחשיפה מוגברת עוזרות לצלם תמונות נהדרות בכל פעם וכמובן זו מצלמת פיתוח מיידי.

מצלמת פוג'י מיני 9 בצבע לבן ירוק ורוד תכלת וכחול
אינסטקס מיני 9

האם אתן מלכות ההתאמה האישיות? ה- Instax Mini 11 זמינה בחמישה צבעי פסטל מדהימים,

המצלמה הזו מגיעה עם שלל אביזרים כולל רצועה תואמת ותכשיטים זוהרים לכפתורי התריס כדי שתוכלו להפוך את המצלמה שלכן היא מותאמת רק לכן. המצלמה כיפית במסיבות עם התכונות המובנות שלה למצב סלפי.

אינסטקס מיני 11 צבע תכלת סגול שחור ורוד לבן
מצלמת פוג'י מיני 11

האם אתם אוהבים עיצוב צעיר? ה- Instax Mini 12 היא המצלמה המושלמת לצעירים עם סטייל איקוני "מתנפח" שהופך את המצלמה הזו לשובבה ונעימה לעין. המצלמה כייפית, קלה לשימוש, מוציאה תמונה תוך כמה שניות עם חשיפה אוטומטית, צילומי סלפי יפים וצילומי תקריב.

זמינה בחמישה צבעים אופנתיים: כחול פסטל, ירוק מנטה, ורוד פריחה, לילך סגול ולבן חימר. היא קלה לנשיאה ותמיד מוכנה לצלם את הרגעים הבלתי נשכחים שלכם.


חמשת הצבעים של אינסטקס מיני 12
מצלמת פוג'י מיני 12


האם אתם חובבי עיצוב קלאסי? קנו את Instax Mini 40 וקבלו סגנון קלאסי עם שילובים מודרניים, חשיפה אוטומטית ומהירות תריס כך שלעולם לא תבזבזו צילום בגודל כרטיס אשראי והפלאש המובנה ידלק תוך 6.5 שניות בלבד לצילום מהיר במיוחד.

מצלמת אינסטקס מיני 40 עיצוב 2021 עם תמונה
אינסטקס מיני 40


האם אתם חובבי מצלמות היברידיות עם עיצוב אנלוגי? הכירו את מצלמת ה- Instax Mini EVO וקבלו יכולת לבחור תמונות במצלמה, לשתף ולאחסן אותן ובנוסף, מצלמת ה-Instax Mini Evo כוללת 10 אפקטים בעדשה ו-10 אפקטים של סרטים, המעניקים לצלמים 100 שילובים אפשריים לבחירה. בגוף המצלמה חריץ לכרטיס microSD שמאפשר למשתמשים לאחסן תמונות למועד מאוחר יותר.

המצלמה צפוייה להגיע לישראל בדצמבר 2021.



האם אתם אוהבים גאדג'טים? הכירו את מצלמת האינסטקס Mini LiPlay פורצת הדרך והמדפסת, במכשיר אחד ותמונה בגודל כרטיס אשראי. מצלמה / מדפסת זו מלאה בתכונות מיוחדות הכוללות מסגרות, פילטרים ואפילו קודי QR כדי שתוכלו להאזין לרגע שצילמתם תמונה. באריזה זעירה ואלגנטית.

מצלמה פיתוח מיידי אינסטקס ליפליי INSTAX MINI LIPLAY  קיימת בצבעים , ELEGANT BLACK, BLUSH GOLD, STONE WHITE, DARK GRAY, BEIGE GOLD
אינסטקס מיני ליפליי


מיני 90 לחובבי האנלוגי. למצלמת אינסטקס מיני 90 יש עיצוב קלאסי עם תכונות שמזכירות את הימים הטובים ביותר של ה- 35 מ"מ. קבלו תוצאות יצירתיות עם תכונות מסורתיות כמו חשיפה כפולה ומצב נורה. לאינסטקס הזה יש אפילו שקע חצובה לחוויה "הצילומית" האמיתית.

מצלמה פיתוח מיידי fuji instax mini 90 בשלושה צבעים שחור חום ואדום
אינסטקס מיני 90


Fujifilm Instax Mini 70

האם אתם אוהבי פופ רטרו? עם מצבים מתקדמים כמו מאקרו ונוף בהישג יד, מיני 70 היא מצלמה מסוגננת הזמינה ב -3 צבעי פופ רטרו. מאפיינים אוטומטיים ומתקדמים הופכים אותה לאופציה נהדרת עבור צלמים בכל הרמות ומראת סלפי מובנית מביאה את המצלמה הזו לעדכנית לימינו.

אינסטקס מיני 70 ב-5 צבעים
אינסטקס מיני 70

האם אתה טיפוס מרובע שאוהב עיצוב קלאסי? ה-Instax Square 40 היא המצלמה המושלמת עבורך עם גימור וטקסטורה של עור בשילוב כסף. עם תחושה אנלוגית, חשיפה אוטומטית וצילום סלפי, רק כוון וצלם, והשאר את מצלמת ה- SQUARE SQ40 לעשות את השאר.


instax square sq40
Instax square sq40

האם אתה טיפוס מרובע? להתמכר ל- SQ1, המצלמה המיידית המרובעת המסוגננת להפליא. זמינה בשלושה צבעים מפוארים וקלה לשימוש. עדשת סלפי ומראה מובנית, מאפשרים לך להביע את עצמך בתוך הקופסה ומחוצה לה. בנוסף לתכונות אוטומטיות שמאפשרות לצלם בקלות ובביטחון כבר מההתחלה.

instax sq6 купить Chalk White, Terracotta Orange, Glacier Blue
מצלמת INSTAX SQUARE SQ1


מצלמה חכמה, מצלמת תמונה מרובעת. המצלמה מגיעה עם שלושה פילטרים - ירוק, סגול וכתום - כדי להוסיף זוהר צבעוני לתמונות שלך.

עם חשיפה כפולה, מאקרו ואפילו טיימר, מה עוד אפשר לבקש?

INSTAX SQ6- 3 COLORS
אינסטקס SQ6


האם אתם צריך את הכל במצלמה אחת? Instax SQ20 היא המצלמה המרובעת / ההיברידית והמדפסת שאתם מחפשים. אתם יכולים לצלם מחדש ולצלם סלפי, ליצור קולאז'ים ותמונות מפוצלות,. מצב חשיפה כפולה ומצב נורה, מאפשרים לכם ליישם את היצירתיות שלכם עד הקצה. ובנוסף לכל אלה, זו מצלמת Instax היחידה שיש לה זום דיגיטלי. מה צריך יותר מזה?

INSTAX SQ20 ב-2 צבעים
אינסטקס SQ20


האם אתם חובבי תמונות קבוצתיות? אז ה- Instax Wide 300 היא מצלמה כמעט מושלמת מכל הבחינות. ה- Wide 300 היא מצלמת האינסטקס היחידה שמצלמת תמונות נוף בעזרת הסרט הגדול של Instax Wide, האידיאלי לצילומים קבוצתיים.




מה לבחור?

אז עכשיו לאחר שהבנתם איזו אינסטקס מושלמת עבורכם, הניחו את המצלמה הדיגיטלית או הטלפון הסלולרי והתחילו לצלם במצלמת אינסטקס (INSTAX) כדי לגלות עד כמה זה יכול להיות כיף!


אל תשכחו להשיג לעצמכם סרט נוסף כי ברגע שאתם מצלמים תמונות שמודפסות במקום, קשה לעצור.


רוצים לדעת עוד?

בדקו את הפוסטים האחרים שלנו :




תודה שקראתם את המאמר בבלוג שלנו, אנו באמת מקווים שעזרנו לכם וענינו על חלק משאלותיכם.

אם עדיין יש לכם כמה שאלות, אנא אל תהססו ליצור קשר עם צוות המומחים שלנו.


יש לנו פורום באתר ואנחנו יכולים ליצור קשר באמצעות הדוא"ל שלנו, אנחנו גם זמינים בטלפון!

ליצירת קשר טלפוני 03-9250680 .



.



617 צפיות3 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
הרשם כדי לקבל עדכונים

!תודה שנרשמת

bottom of page