top of page

השוואת מדפסות אינסטקס INSTAX MINI LINK VS INSTAX LINK WIDE

עודכן: 8 במאי 2023

מדפסת חדשה נוספה למשפחת האינסטקס הפופולרית. מדפסת INSTAX Link WIDE המאפשרת לך להדפיס כל תמונה מהסמארטפון שלך תוך שניות, באמצעות סרט INSTAX Wide Film .

GREY INSTAX LINK WIDE VS MINI PINK LINK
השוואה בין מיני לוויד לינק

המדפסת החדשה של Link WIDE מטרתה - כיף. בעולם שבו אינסטגרם, פייסבוק וווטסאפ שולטות במדיה, רוב התמונות שאנו מצלמים עם הסמארטפונים שלנו מסתיימות כזיכרונות חולפים ורחוקים, אבודים בים אינסופי של מידע דיגיטלי.

פוג'יפילם הצליחה לשלב את העוצמה והנוחות של הסמארטפון שלך עם החוויה הפיזית והחברתית של הדפסת תמונות אינסטנס משלך כדי לשתף עם החברים והמשפחה שלך .

תמונות אינסטקס מושלמות לכל מיני מצבים חברתיים. הן נהדרות לטיולים, לילדים בדרכם לבית הספר, ולמפגשים. מכיוון שאינך מוגבל בהדפסת תמונות שצולמו בטלפון החכם שלך עם INSTAX Link WIDE, זו גם מתנה מצוינת למקצוענים וצלמים נלהבים, לצילומי חתונות או טיולים.


5 STUDENTS WITH SMARTPHONES AND WIDE PRINTER
בהפסקה עם הסלולרי והמדפסת LINK WIDE

המדפסת אינסטקס וייד לינק היא אחותה הגדולה של מדפסת הסמארטפון INSTAX Mini Link הפופולרית, INSTAX Link WIDE משתמשת בסרט הגדול יותר של INSTAX Wide בגודל 62 ממ X 99 מ"מ, במקום בסרט INSTAX Mini בגודל 62 ממ X 46 מ"מ שניהם מגיעים במגוון צבעים ובמונוכרום.

INSTAX MINI AND WIDE FILM WITH ARROS FOR LENGTH
מידות לתמונות אינסטקס מיני ווויד

מדפסת ה-Link WIDE עצמה זמינה בצבעי אפור מוקה ולבן אפור ומגיעה עם כבל טעינה USB, מעמד ורצועת יד.

כמו ה-Mini Link, היא נשלטת באמצעות אפליקציה חינמית עבור אנדרואיד ו-iOS. עם זאת, בעוד של-INSTAX Link WIDE יש כמה קווי דמיון ל-Mini Link, היא מוסיפה המון תכונות חדשות המאפשרות סוג של יצירתיות שהיא באמת ייחודית לעצמה.

ה-INSTAX Link WIDE קלה מאוד לשימוש. פשוט התקן את האפליקציה בטלפון החכם שלך, התחבר למדפסת באמצעות Bluetooth, טען מחסנית סרט, ואתה מוכן לצאת לדרך. לאחר מכן, פשוט בחר תמונה מספריית התמונות שלך, חתוך ובצע את כל ההתאמות לניגודיות, בהירות ורוויה במידת הצורך, והדפס.


אבל, כפי שאולי ניחשתם, הכיף לא נעצר שם ל-. INSTAX Link WIDE יש שני מצבי איכות הדפסה לבחירה - "INSTAX-Natural Mode" הקלאסי או החדש "INSTAX -Rich Mode", הכולל צבעים מרהיבים במיוחד.


2 INSTAX WIDE PRINTS IN 2 COLURS
מראה קלאסי ומראה רווי יותר

אחת התכונות החדשניות ביותר של INSTAX Link WIDE היא מצב הדפסת QR, המאפשר לך לשים קוד QR מותאם אישית על ההדפסה שלך, שניתן לסרוק אותו באמצעות כל סמארטפון. בתוך קוד ה-QR, אתה יכול לקודד את המיקום שבו צולמה התמונה, קישור אינטרנט, הודעה כתובה או צליל מוקלט באורך של עד 10 שניות. תכונה זו נהדרת להוספת מימד אישי להפעלות צילום עם החברים והמשפחה שלך, ללכוד את הצליל של הרגע בנוסף למראה התמונה.


INSTAX APP FOR QR ON THE FILM  LINK TO WEB
קוד QR על תמונת אינסטקס שבקריאתו מגיעים למתכון שבאתר

תוספת מגניבה נוספת לאפליקציית INSTAX Link WIDE היא ספרייה של תבניות הניתנות לעריכה המאפשרות לך לשלב מסגרות, גרפיקה וטקסט במראה מגניב על גבי התמונות שלך. זה שידרוג נהדר לרגעים מיוחדים כמו מסיבת יום הולדת, חתונה, סיום לימודים או רגע מיוחד אחר. בנוסף, ניתן ליצור קולאז' תמונות ולשלב בין שתיים ל-16 תמונות במסגרת אחת.

LINK WIDE WITH 5 SAMPELS OF PRINTS FROM TAMPLATE OF THE APP
תמונות מתבניות לעריכה של אפליקציית מדפסת לינק ווייד

אפשרות יצירתית נוספת היא מצב Sketch, Edit & Print, המאפשר לצלם ציור או הערה שכתבתם על פיסת נייר, ולהצמיד אותם על תמונה אחרת ואז להוסיף כל מיני מדבקות כמו אימוג'ים, ברכות וגרפיקה, ולסיום תוכל להוסיף גם קוד QR גם במצב זה.


LINK WIDE WITH EDIT SKETCH AND DRAW
מצב ציור ועריכה

לאינסטקס מיני לינק יש אפליקציה חדשה שנקראת, "instax mini Link for Nintendo Switch". על ידי חיבור ה- Instax mini Link לאפליקציה חינמית זו באמצעות Bluetooth, ,תוכלו ליהנות מהדפסת דמויות של פוקימון, סופר מריו וכל החברים ישירות מסרטון או ממשחק, דרך נינטנדו סוויץ.


לסיכום, ההבדל המרכזי בין שתי המדפסות הוא גודל התמונה ואיכות התמונה, כאשר הרזולוציה של מדפסת לינק וויד היא 1260 * 800 dpi ומדפסת המיני לינק 800 * 600 dpi .


לכל אחת מהמדפסות יש אפליקציה ייעודית משלה, אלה הן עיקר תכונות האפליקציה:

תכונות האפליקציות

INSTAX LINK WIDE

INSTAX MINI LINK

הדפסה רגילה

הדפסה מוידאו

לצייר לערוך ולהדפיס

קולאז'

סטיקרים

חיבור לנינטנדו סוויץ'

-

מצבי צבע עשיר / קלאסי

-

TEST PRINT

-

PARTY PRINT

-


ארבעה מצבי QR:

1. לינק לאתר

2. הקלטת קול

3. מיקום גיאוגרפי

4. טקסט חופשי

-

מתאימה גם לשימוש עסקי

-


שאלו שאלות בפורום שלנו על כל מוצרי האינסטקס של פוג'יפילם ונשמח לענות.


236 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
הרשם כדי לקבל עדכונים

!תודה שנרשמת

bottom of page