top of page

9 טיפים לצילום תמונות אינסטקס כמו מקצוען

תמונות אינסטקס הפכו ליותר פופולריות בשנים האחרונות.

בעוד שמצלמות אינסטקס, קלות לשימוש ומציעות אווירה מהנה ורטרו, צילום תמונות אינסטקס מקצועיות באמת יכול להיות עניין קצת יותר מאתגר, אבל עם כמה טיפים וטריקים, אתה יכול להעלות את רמת האינסטקס שלך ולצלם תמונות מדהימות באיכות מקצועית כמו מקצוען.


שחק בזוויות הצילום: אל תפחד להתנסות בזוויות ונקודות מבט שונות. נסה לצלם מזוויות גבוהות או נמוכות, או להתקרב לצילום ייחודי ואינטימי.

3 נשים מצטלמות מזוית גבוהה
צילום מזוית גבוהה

מסגר את הצילום שלך בזהירות: מכיוון שיש לך מספר מוגבל של חשיפות (במצלמות האינסטקס mini liplay ו- mini Evo, אין הגבלה וניתן להדפיס לפי בחירה את התמונות הנבחרות), שים לב לקצוות הפריים שלך, והשתמש בכלל השלישים לתמונה מוצלחת.

השתמש באור טבעי: מצלמות Instax מעדיפות אור טבעי, נסה לצלם בחוץ או בחדר מואר היטב ותוכל להעזר במידת הצורך בתאורה נוספת או פנס חזק.


השתמש ברקע פשוט: בחר ברקע נקי ומתאים שיעזור להבליט את נושא הצילום.


אל תחשוף את הסרט: סרט Instax יכול להיות רגיש לאור, אז היזהר לא לחשוף אותו יתר על המידה. שמור על נושא הצילום שלך מואר היטב, אך לא בהיר מדי.


ניסוי עם צבע וניגודיות: השתמש בפילטרים או ביכולות של מצלמת האינסטקס או האפליקציה המותאמת, כדי לשחק עם הצבע והניגודיות של הצילומים שלך. זה יכול להוסיף הרבה עומק ועניין לתמונות שלך.

3 תמונות אינסטקס סקוור עם פילטר ופלאפון
פילטרים דרך האפליקציית במצלמת אינסטקס

חשיפה כפולה: יש מצלמות אינסטקס (mini Evo, mini 90) המציעות תכונת חשיפה כפולה, המאפשרת לכם לצלם שתי תמונות בפריים בודד. זו יכולה להיות דרך מצוינת להתנסות בשכבות ולהוסיף יצירתיות ועומק לתמונות שלך.


השתמש באביזרים: אביזרים יכולים להוסיף עניין רב לצילומים שלך. נסה להשתמש בכובע, משקפי שמש או פריטים קטנים אחרים כדי להוסיף אישיות וכישרון לתמונות שלך.

2 נשים שותות עם אביזרי פנים

שמור על צילום פשוט: לפעמים הצילומים הטובים ביותר הם הפשוטים ביותר. אל תחשוב יותר מדי על התמונות שלך, ותן ליופי הטבעי של הנושא שלך לזרוח.

אשה מחייכת ומחזיקה שתי גלידות בוופל

תהנה: מעל הכל, זכור שצילום אינסטקס אמור להיות כיף!

לא צריך להיות פרפקציוניס כדי לקבל צילום מושלם - פשוט תהנה מהתהליך ותהנה מהתוצאות.


מאמרים נוספים בבלוג שלנו:

פוסטים אחרונים

הצג הכול
הרשם כדי לקבל עדכונים

!תודה שנרשמת

bottom of page