top of page

5 טיפים לשמירה על מצלמת/מדפסת האינסטקס שלך

עודכן: 2 בינו׳ 2023

סגנון הרטרו חזר לאופנה גם במצלמות האינסטקס, היום המצלמות הן דיגיטליות וגם אנלוגיות, קלות לשימוש ויכולות ללוות למסע או להיות שותפות למסיבות, הרפתקאות, בת מצוות או חתונות ולשמר רגעים וזכרונות יפים.

חמש מצלמות אינסטקס שחורות ושתי תמונות אינסטקס מיני
מצלמות אינסטקס:מיני ליפליי, מיני איבו, מיני 40, מיני 90 ומיני 11

אז כמה טיפים לשמירה על מצלמה/סרט האינסטקס שלך:

תנאי אחסון:

טיפול בפילם האינסטקס חשוב כמו הטיפול במצלמה עצמה. מכיוון שהסרט רגיש הן ללחות והן לטמפרטורה, יש לאחסן אותו בסביבה קרה, יבשה ומאווררת היטב. בעוד שרוב המצלמות לפיתוח מיידי מותאמות לטמפרטורות של 5°C עד 40°C , טמפרטורות גבוהות ולחות קיצונית מזיקות לסרט.

זכור זאת בעת נסיעה וודא שאתה מאחסן גם את המצלמה וגם את הסרט בהתאם לאקלים שבחוץ.


אור השמש וקצות האצבעות :

כדי לטעון סרט שאינו בשימוש למצלמה, הוצא אותו מהחבילה וטען אותו למצלמה מיידית. הימנע מפתיחתו באור שמש ישיר או מחשיפת חבילת הסרטים הפתוחה. כדי להבטיח תמונות נהדרות, ודא שאתה לא משאיר טביעות אצבעות על הסרט כדי שהסרט לא יפגע.

קל לשכוח מהפילם עד שאתה צריך אותו. עם זאת, אם הסרט שלך לא מטופל כראוי, הוא יכול להיפגע, ולהשאיר אותך עם חבילה חסרת תועלת.

INSTAX MINI AIRMAIL,MERMAID TAIL AND WHITE
סרטי אינסטקס מיני

שמירה על התמונות המודפסות:

כדי לשמור על העושר והצבע של התמונות המודפסות. השתמש באלבום תמונות מותאם אישית כדי שהזיכרונות שלך יחזיקו מעמד זמן רב יותר. למשך חיי מדף ארוכים יותר של התמונות, הצג את התמונות באזורים עמומים יותר ולא באזורים בהירים יותר, שכן חשיפה לאור בהיר עלולה לגרום לדעיכה של הסרט ולהדפסה.

INSTAX MINI LINK' ALBUM AND PRINTS
אלבום לאינסטקס מיני עם מדפסת מיני לינק

סוללות:

השארת הסוללות בתוך המצלמה למשך זמן רב מבלי להשתמש בהן עלולה לגרום נזק לחריץ הסוללה ולגרום לסוללה להתרוקן מהר יותר. לשמירה וחיים ממושכים אופטימליים, הסר את הסוללות מהמצלמה כאשר אינם בשימוש.


הימנע:

בעוד המצלמה לפיתוח מיידי שלך משמשת לליווי נהדר לחוף הים, הקפד לשאת את ההגנה המתאימה עבורה. חול יכול לגרום נזק (כולל שריטות) לגוף ולעדשות כאחד. כדי למנוע זאת, אתה יכול להשתמש בנרתיק ולהרחיק את המצלמה שלך מאבק וחלקיקי חול .

INSTAX MINI 11 WHITE WITH WHITE CASE
מצלמת אינסטקס מיני 11 בצבע לבן עם נרתיק תואם

בעוד טיפים אלה יעזרו לך להפיק את המרב ממצלמת האינסטקס שלך, אל תשכח לשמור את התמונות והזיכרונות שלך בצורה הטובה ביותר האפשרית לכל החיים כמו שאתה שומר על אוצר!

עם מצלמת אינסטקס, צילום ותמונה פיזית נמצאים במרחק קליק אחד בלבד.

עכשיו לך וצלם!


מקווים שנהניתם מקריאת המאמר שלנו

אם עדיין יש לכם שאלות, אל תהססו ליצור קשר עם צוות המומחים שלנו באמצעות הדוא"ל שלנו digital2@shimone.com , ליצירת קשר טלפוני 03-9250680

מאמרים נוספים בבלוג שלנו:


54 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
הרשם כדי לקבל עדכונים

!תודה שנרשמת

bottom of page