top of page

5 מיתוסים על אינסטקס (INSTAX)

מצלמות ומדפסות Instax של Fujifilm הפכו פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות, אך עדיין יש כל כך הרבה תפיסות מוטעות אז באנו לעשות לך מעט סדר במידע הרב.

להלן 5 מיתוסים נפוצים על אינסטקס :


1. מצלמות אינסטקס מיועדות לילדים בלבד


אחת האמונות הנפוצות ביותר לגבי מצלמות Instax היא שהן מיועדות רק לילדים.

בעוד שמצלמות Instax פופולריות בקרב דור הצעירים, הן משמשות גם מבוגרים שמעריכים את הפשטות והכיף של צילום מיידי. לדוגמא, מצלמות עם תכונות "מקצועיות" כמו ה- EVO והמיני 90 פופולריות בקרב מבוגרים.

בנוסף, מעבר לצילום תמונות ניתן ליצור אמנות ואפילו לתעד אירועים חשובים.

מדפסת מיני לינק, 3 נשים ביום הולדת

2. מצלמות אינסטקס יקרות מדי


טעות לחשוב לגבי מצלמות Instax הוא שהן יקרות מדי. אמנם זה נכון שמצלמות אינסטקס וסרטים יכולים להיות יקרים יותר ממצלמות סרטים מסורתיות פשוטות, אבל המחירים עדיין סבירים יחסית ומציעים דרך ייחודית ומהנה לצילום. אין דבר יקר מדי לחיוך שמתלווה להרגשת העונג וההנאה שמתקבלת כשמחזיקים תמונת אינסטקס שאך זה עתה צולמה

בנוסף, העלות של מצלמות וסרטי Instax ירדו עם השנים, מה שהופך אותם לנגישים יותר למגוון רחב יותר של אנשים.


3. מצלמות אינסטקס הן באיכות נמוכה


יש אנשים שמאמינים שמצלמות Instax מייצרות תמונות באיכות נמוכה.

אמנם זה נכון שלתמונות Instax יש מראה ותחושה ברורים, אבל הם עדיין יכולים להפיק תמונות באיכות גבוהה עם צבעים מרהיבים ופרטים חדים. בנוסף, "הפגמים" של תמונות Instax הם חלק מהקסם והמשיכה שלהם.

דוגמא לתמונות אינסטקס מיני וסקוור
INSTAX MINI & INSTAX SQUARE

4. מצלמות אינסטקס קשות להפעלה


טעות לחשוב שמצלמות Instax מסובכות לשימוש. אמנם זה נכון שצילום מיידי דורש גישה שונה מצילום דיגיטלי מסורתי, אבל מצלמות Instax נועדו להיות קלות ואינטואיטיביות לשימוש. עם קצת תרגול, כל אחד יכול ללמוד איך להשתמש במצלמת Instax כדי לצלם תמונות נהדרות.

מדהים לראות איך ילדים ומבוגרים מיד יודעים להשתמש במצלמה ללא הסבר כי השימוש פשוט, אינטואיטיבי וקלו לתפעול.

INSTAX SQ40 WITH Creator Tara

5. מצלמות אינסטקס הן אופנה חולפת


יש אנשים שמאמינים שמצלמות Instax הן רק אופנה חולפת. אמנם זה נכון שטרנדים באים והולכים, אבל מצלמות Instax קיימות כבר עשרות שנים ונשארו פופולריות בקרב חובבי צילום ומשתמשים מזדמנים כאחד. בנוסף, הפשטות והכיף של צילום מיידי הם נצחיים וסביר להניח שימשיכו למשוך אנשים במשך שנים רבות.

אשה שמה תמונות עם מגנט על המקרר

לסיכום, אל תתנו לאמונות האלה לעצור אתכם מלצלם, להיות יצירתי ומקורי, להיות מרכז המסיבה ולתעד את הרגעים המשמעותיים בהווה וכמובן הכי חשוב לשתף את התמונות עם החברים.


לפורום שעוסק במצלמות ומדפסות הINSTAX לפיתוח מיידי.

33 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
הרשם כדי לקבל עדכונים

!תודה שנרשמת

bottom of page