top of page

הכירו את מצלמת האינסטקס SQUARE SQ6

מצלמת Instax SQUARE SQ6 מאפשרת לך לצלם תמונות אינסטקס מרובעות יפהפיות בשניות.

החל מסלפי מושלם ועד לתמונות נוף מדהימות וכמובן, תמונות של כל הרגעים החשובים שביניהם. יש לך כבר מצלמה כזאת, זהב, אפור או לבן?


3 מצלמות אינסטקס SQ6 בשלושה צבעים
INSTAX SQUARE SQ6 :Pearl White, Blush Gold and Graphite Grey

לא משנה איזה צבע תבחר, אתה תאהב את התכונות היצירתיות של המצלמה הזאת, ואם אתה תקוע במה לצלם ואיך לצלם, אל תדאג אנחנו כאן כדי לעזור!


המצלמה מסדרת האינסטקס, (מצלמה לפיתוח מיידי) חכמה וקטנה, שתבחר באופן אוטומטי את ההגדרות הטובות ביותר עבורך בבחירת מצבי הצילום השונים.

לאחר הפעלת המצלמה היא תהיה מוכנה לצילום במצב אוטומטי, שמיועד לצילומים כלליים כמו דיוקנאות וצילומי רחוב.

לחץ על כפתור MODE משמאל למצלמה, כדי לעבור בין המצבים השונים; נורית מעל סמל המצב מציינת איזה מצב נבחר. המשך ללחוץ על כפתור MODE כדי לנווט בין המצבים.


מצב סלפי

התפאורה הטובה ביותר לצילום דיוקנאות עצמיים שלך ושל חבריך. בחר במצב סלפי ואז וודא שהמצלמה מרוחקת 30-50 ס"מ מהפנים שלך; זה בערך אורך הזרוע שלך. אם אתה מותח את הידיים ומרחיק את המצלמה ממך, עד כמה שאתה יכול למתוח, זה המרחק הנכון.

אז רק וודא שאתה יכול לראות את עצמך במראת הסלפי שעל העדשה ואתה מוכן לצלם!

טיימר עצמי

אם אתה רוצה צילום קבוצתי גדול עם חבריך, או אפילו לצלם את עצמך על רקע של נוף יפה, לחץ על כפתור ה- SELF-TIMER, שנמצא מתחת ללחצן MODE. ברגע שלחצת על כפתור הSELFF-TIMER , יש לך עשר שניות להיכנס לצילום.

ניתן להשתמש בטיימר בכל מצבי הצילום השונים.


מצב מאקרו

מצב המאקרו מיועד לצילום דברים שנמצאים קרוב אליך, בסביבות 30-50 ס"מ, כמו המרחק שהמצלמה תהיה ממך במצב סלפי. כשתסתכל דרך העינית תראה 'O'. כדי למסגר את הצילום שלך אתה מעוניין שהנושא שלך יהיה בפינה השמאלית התחתונה של העינית וה- 'O' יהיה בצד ימין למעלה. בהתחלה זה לוקח זמן אבל אחרי כמה תרגולים זה תהיה אלוף בזה.

מצב נוף

לנושאי צילום הנמצאים רחוק יותר, במרחק של לפחות 2 מטר ממך, כגון נופים, נופי ערים או אדריכלות, או אפילו כאשר אתה רק רוצה לתפוס את האווירה של סצנה רחבה יותר, תזדקק למצב נוף.


רעיון לתמונה עם קומפוזיציה סימטרית
תמונה עם קומפוזיציה סימטרית

אתה מרגיש עוד יותר יצירתי? נסה את האפשרויות הבאות…


מצב חשיפה כפול

בעזרת חשיפה כפולה (Double Exposure) ניתן למזג שתי תמונות לתמונה אחת.

בחר במצב חשיפה כפולה וצלם את הצילום הראשון שלך ואז צלם את התמונה השנייה - התמונה לא תודפס עד שתצלם את הצילום השני שלך.

אתה יכול ליהנות מהאפשרות הזאת על ידי ניסיון של שילובים שונים של תמונות, למשל רקע בשילוב אנשים, אנשים מרובים, שמים מעוננים עם רחובות מרוצפים, או אפילו מיזוג של אותו נושא פעמיים בזוויות שונות. אנחנו אוהדים גדולים של שילוב פרחים עם דיוקנאות!

DOUBLE MODE EXPOSURE
צולם במצב חשיפה כפולה

צבע את עולמך

מצלמת ה- SQ6מגיעה עם שלושה פילטרים - ירוק, סגול וכתום - כדי להוסיף זוהר צבעוני לתמונות שלך. הפילטרים מחוברים בקלות לפלאש המצלמה. מכיוון שהפילטרים פועלים במצב פלאש, זה יעבוד יותר טוב בצילום במצבים חשוכים יותר, כמו למשל במסיבה או בעיר במהלך הערב.


תמונה מרובעת עם פילטר כחול שצולמה באינסטקס SQ6
צילום עם פילטר צבעוני

ניתן לכבות את הפלאש על ידי לחיצה על כפתור ה- FLASH; שנמצא מתחת ללחצן MODE. כאשר הנורית דולקת, הפלאש לא יופעל. ההבזק יופעל כשתצלם תמונות. כדי להפעיל שוב את הפלאש לחץ שוב על כפתור ה- FLASH.


אפשרויות פלאש

כהה מדי או בהיר מדי?

אם התמונות שלך יוצאות מעט כהות או מעט בהירות מדי, השתמש במצבי הבהרה או כהה יותר.


נשמח לשמוע ממך, מה דעתך על המצלמה.

הרשם כדי לקבל עדכונים

!תודה שנרשמת

bottom of page