top of page

משלוח מנות אישי ומיוחד לפורים

עודכן: 3 ביולי 2023


2 כובעי ליצן עם משקפים ואוזן המן בצורת פרצופים וכיתוב "פורים שמח!"

כל שנה לקראת פורים, אני מכינה משלוחי מנות לבית הספר ולמשפחה ותמיד מחפשת רעיון מקורי למשלוח המנות, לחייל שנשאר בבסיס בחג פורים, לתלמיד שמקבל את משלוח המנות שהכנתי, לגננות, למורים וכמובן לבני המשפחה.


מאחר ולרוב הילדים יש היום מצלמת אינסטקס, אפשר לשדרג את משלוח המנות ולהפוך אותו לאישי ומיוחד.

להלן כמה רעיונות עבורך:


1. הכן תמונות עם מגנט על ידי הצמדת תמונות האינסטקס לרצועות מגנטיות. זוהי דרך מצוינת להוסיף מגע אישי למשלוח המנות שלך וליצור מזכרת יפה למקבל המשלוח. הוא יוכל לשים את המגנט על המקרר ולהיזכר בך בכל פעם שהוא רואה את התמונה.

3 תמונות אינסטקס פורימיות MINI SQUARE עם תחפושות וכלבים עם תחפושת

2. צור אלבום תמונות עם תמונות Instax כשאתה עם תחפושות שונות, מסכות או מאכלי עדות. זוהי דרך מצוינת ליצור מזכרת ולשתף אותה עם מי שאתה אוהב.


3. צלם תמונות של אביזרים לפורים כמו מסכות, כובעים, או אפילו גזרת קרטון של ליצן. צרף את התמונות למקלות ארטיק או קשיות ושלב אותן באריזת משלוח המנות שלך. זוהי דרך כיפית ואינטראקטיבית לחגוג את החג וליצור משלוח אישי עליז ומהלב.


תמונת מיני אינסטקס פורימית מודבקת למקלון ארטיק
תמונת אינסטקס פורימית מודבקת למקלון ארטיק

4. צור מסגרות לתמונות Instax בעבודת יד, עם מקלות ארטיק, וואשי טייפ ומדבקות.

ניתן לצרף הודעה מותאמת לחג פורים. זוהי דרך מצוינת נוספת להוסיף טאץ' אישי למתנה שלך .


5. הכן כרטיס ברכה מעוצב, כתוב הודעה קצרה בגב הכרטיס והוסף תמונות Instax של פריטי פורים או תמונה שלך מחופש ושים במשלוח המנות כדי שמקבלי המשלוח שלך ירגישו מיוחדים .

כרטיס צבעוני, מספרים, מדבקות ואינסטקס LINK WIDE PRINTER
הכנת כרטיס ברכה עם תמונה

6. אפשר ליצור משלוח מנות בהשראת נושא שתבחר למשל, תוכל להתמקד בצבע אהוב, תחביב ספציפי או מסורת החג. ואז תתחיל לאסוף חומרים שיעזרו להגשים את החזון שלך. זה יכול לכלול מדבקות, וואשי טייפ מלמלה ואלמנטים דקורטיביים אחרים שישלימו את הנושא שלך.


סלסלה תכלת עם תחרה לבנה רעשן, כלי נגינה, אזני המן, מסיכת עיניים ורקע תכלת
משלוח מנות כשהנושא צבע כחול

7. רעיונות נוספים, צלם תמונות של המאכלים האהובים עליך, הפעילויות האהובות עליך או האנשים האהובים עליך - האפשרויות הן אינסופיות! ברגע שהתמונות מוכנות, אתה יכול להתחיל לחשוב איך לשלב אותן בחבילת המתנה שלך. אפשר ליצור קולאז' תמונות בצד החיצוני של קופסת המתנה או לחבר אותם לפריטים שבתוך אריזת המתנה, כמו למשל לקשור אותם סביב צנצנת עוגיות ביתיות או להשתמש בהם כתגי מתנה על פריטים בודדים.

צנצנת עוגיות ביתיות עם תמונת אינסטקס עם מסגרת לבבות
צנצנת עוגיות ביתיות/אזני המן בצירוף תמונה או מסר

לסיכום, בכמה דקות, תוכל לשדרג את משלוח המנות שלך בעזרת תמונות אינסטקס וכך תהיה גם מקורי וגם תתן למי שחשוב לך להרגיש מיוחד, רק קצת יצירתיות וכמה תמונות, המשלוח מנות שלך יהיה גם טעים וגם בלתי נשכח!


אהבתם את הפוסט? שתפו עם החברים.

53 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
הרשם כדי לקבל עדכונים

!תודה שנרשמת

bottom of page