top of page

יוצאים לדרך, הטיול הגדול עם המצלמה (INSTAX)

עודכן: 2 בינו׳ 2023


בין אם אתה מטייל בעולם לבד עם התרמיל שלך או יוצא לחופשה בישראל או סתם חובב טיולים עירוני; זה תמיד רעיון מצויין לקחת את המצלמה אתך לחופשה. כך אתה לא רק נהנה מהטיול עצמו, אלא גם שומר את הרגעים המיוחדים והחוויתיים ביותר בטיול שלך לכל מקום שאתה הולך.

אתה סקרן לדעת איך לצלם את הרגעים האלה? מה כדאי לשמור ומה אסור לך לשכוח כשאתה טס עם המצלמה שלך? אז בוא נצא לדרך.


אתה נמצא מול המקדש היפה ביותר בעולם, עם מצלמת האינסטקס שלך מוכנה. אתה נמצא במקום שאולי תבוא אליו רק פעם אחת בחיים ואתה רוצה לשתף את המראה עם המשפחה והחברים.

mIYALAB-ONE OF CHARACTERS IN CLORY OG RAMA

יש לך רק רגע אחד לצלם את התמונה כמו שצריך. מה עושה את הצילום למיוחד?

אתה לא רוצה לצלם עשרים תמונות ומתוכן לבחור את הטובות ביותר. או להוסיף גם פילטר לתמונה המושלמת. לא, עם אינסטקס אתה הולך על הדבר האמיתי. וזה מה שהופך את הצילום למיוחד.(כמובן שישנן מצלמות אינסטקס עם זיכרון פנימי ועם תוספת פילטרים אם זה מה שאתה אוהב, כמו mini evo, או mini Liplay או מדפסות mini Link או Link Wide).


אבל קודם יש מתח.... אתה לוחץ על כפתור הצילום. איך תיראה התמונה? האם לקחת בחשבון את מיקום השמש? האם בקרוב אחרים יראו את מה שאתה רואה - האם הם ירגישו את מה שאתה מרגיש?

זה כמעט מרגיש קסום כשהתמונה יוצאת מהמצלמה, קווי המתאר מופיעים לאט, הצבעים נחשפים והתמונה מקבלת את המראה שצילמת.


מאיפה שלא תבוא, מי שלא תהיה; תמונת אינסטקס היא מיוחדת לכולם. ולו רק בגלל שיש רק עותק אחד מהרגע האחד הזה. אם אתה מסתובב בעולם עם התרמיל שלך ומצלם תמונה אחת אחרי השנייה כאילו זה כלום, אז תמשיך לעשות את זה. אבל דע לך שצילום הוא לא הדבר הכי טבעי בעולם לכולם. כמה זה נחמד לשתף תמונות עם מקומיים שלא מכירים את זה, ההתרגשות מובטחת!

אישה לבושה בהמון שרשראות צבעוניות על הבגדים ועל הראש ומח

מלבד הפרצופים המאושרים והאווירה החיובית, זהו רגע נחמד לצלם במצלמה. שיתוף מראה על אכפתיות!


איך מעצבים יומן טיולים אישי?

שיתוף תמונות אינסטקס זה כיף, אבל אתה חייב גם לשמור מספיק לעצמך כדי שתוכל להכין גם אלבום למזכרת מהטיול. אסוף תמונות, מזכרות, כרטיסים, מפות, גלויות, עלים יבשים ועוד כדי ליצור אלבום סופר מגניב ומקורי.

יומן טיולים עם מפה, משקפיים, אולר, פספורט וINSTAX MINI 11
עיצוב יומן טיולים אישי

אתה יכול להיות מאוד יצירתי וליצור יומן מדהים למשל לשרטט את המסלול שעשית, להוסף ציטוטים או חוויות, להדגיש מקומות מיוחדים ולהוסיף את התמונות היפות ביותר שלך. כך תוכל תמיד לחזור לרגעים הנחמדים הללו, תוך כדי דפדוף.


גם אם אין לך כרגע זמן להכין אלבום כי אתה רוצה להשקיע את כל הזמן שלך בטיול או שאתה עסוק בלנסוע בדרכים ממקום למקום ואתה כל הזמן נמצא על הכביש עם הוויז, או שאתה לא אוהב להתעסק או להיות יצירתי, עדיין תוכל ליצור בקלות יומן נסיעות בחלק הפנימי של הטנדר שלך.

מתח חוט לאורך החלונות או השתמש בדלת של הקרוואן שלך לכל תמונות האינסטקס הנבחרים שלך והפוך את הבית שלך על גלגלים לבית אמיתי עם תמונות ואווירה של הטיול או המסע הנוכחי.

5 תמונות אינסטקס תלויות על חבל
תמונות אינסטקס תלויות ליצירת אווירה

איך עוברים עם סרט האינסטקס דרך המכס

דיברנו עד כה על השימוש במצלמת אינסטקס וצילום התמונות הכי מגניבות, אבל האם חשבת על הדרך הטובה ביותר לשמור על המצלמה או המדפסת שלך?

זה פשוט; שמור על מצלמת instax או מדפסת אינסטקס קרירה ויבשה מוגנת בתיק או אריזה. זה חל גם על חבילות הסרט. אנחנו רוצים להזכיר את זה פעם נוספת; אל תחשוף אותם לשמש.


אתה יוצא לחופשה במטוס? אז חשוב להגן כראוי על המצלמה והסרט. איך אתה עושה את זה? בכבודת היד, תמיד בקש בדיקה ידנית. לעולם אל תניח מצלמה או מדפסת עם סרט באזור המזוודות. קרינה יכולה לפגוע בסרט.

אתה רוצה לקנות סרט נוסף? למרבה המזל, סרטי אינסטקס מוצעים למכירה ברחבי העולם וניתן למצוא אותם ברוב שדות התעופה.

אל תשכח את האביזרים החשובים, סוללות או מטען!

המצלמה שלך תמיד לצידך, שמור עליה מפני שריטות, לכלוך ומים בעזרת תיק עם רצועה .

ואם אין לך זמן להכין אלבום מעוצב או שאתה רוצה לשמור על תמונות האינסטקס שלך בטוחות בזמן התרמילאות? קנה אלבום אינסטקס כדי שתוכל לאחסן בבטחה את כל התמונות שצילמת או קופסה לתמונות אינסטקס, או אפילו סתם קופסא שניתן לסגור ולשמור על התמונות.


אז כל מה שאנחנו יכולים לומר הוא: תהנה מהחופשה שלך!


מקווים שנהניתם מקריאת המאמר שלנו ומקווים שקיבלתם רעיונות לצילום הטיול הגדול שלכם ועיצובו,

אם עדיין יש לכם שאלות, אל תהססו ליצור קשר עם צוות המומחים שלנו באמצעות הדוא"ל שלנו digital2@shimone.com , ליצירת קשר טלפוני 03-9250680


מאמרים נוספים בבלוג שלנו:


פוסטים אחרונים

הצג הכול
הרשם כדי לקבל עדכונים

!תודה שנרשמת

bottom of page